6-E sınıfı öğrencilerimiz, Matematik Öğretmeni Nilgün Akbulut rehberliğinde, "Yeşil Bir Geleceğe Doğru" eTwinning projesinde görev alıyor. Bu proje ile daha temiz bir çevre için farkındalık oluşturmak, dijital becerileri geliştirmek ve iş birliği kabiliyetini artırmak amaçlanıyor.
Yeşil Bir Geleceğe Doğru eTwinning Projesinde!
6. E sınıfı öğrencilerimiz, Matematik Öğretmeni Nilgün Akbulut rehberliğinde, "Yeşil Bir Geleceğe Doğru" eTwinning projesinde görev alıyor. Bu proje ile daha temiz bir çevre için farkındalık oluşturmak, dijital becerileri geliştirmek ve iş birliği kabiliyetini artırmak amaçlanıyor. Farklı ülkelerden 15 civarında öğretmen ve 100'ün üzerinde öğrencinin katıldığı proje, doğayla dost bireylerin ve sürdürülebilirliğin önemini vurguluyor. Öğrencilerimiz, proje kapsamında çeşitli etkinliklere katılıyor. Bu etkinlikler arasında şunlar yer alıyor: * **Atık geri dönüşümü ile ilgili farkındalık çalışmaları: Öğrencilerimiz, atık geri dönüşümünün önemini anlatan sunumlar hazırlayıp paylaşıyor ve geri dönüştürülebilir atıklar toplayıp sınıflandırıyorlar. * **Sürdürülebilir yaşam tarzı üzerine araştırma ve tartışmalar: Öğrencilerimiz, sürdürülebilir yaşam tarzının ne anlama geldiğini araştırıyor ve bu konudaki fikirlerini paylaşıyorlar. * **Doğa ile iç içe sanatsal çalışmalar: Öğrencilerimiz, doğayı anlatan resim, kolaj ve şiir gibi çalışmalar hazırlayıp sergiliyorlar. * **Farklı ülkelerden öğrencilerle iletişim ve iş birliği: Öğrencilerimiz, eTwinning platformu üzerinden farklı ülkelerden öğrencilerle iletişim kurarak bilgi alışverişi yapıyor ve ortak projeler gerçekleştiriyorlar. "Yeşil Bir Geleceğe Doğru" eTwinning projesi, öğrencilerimize çevreye duyarlı olmanın ve sürdürülebilir bir yaşam tarzı benimsemenin önemini aşılamayı amaçlıyor. Proje kapsamında yapılan çalışmalar, öğrencilerimizin dijital becerilerini ve iş birliği kabiliyetlerini geliştirmelerine de katkı sağlıyor. Okul yönetimi olarak, bu anlamlı projeye katılan tüm öğretmen ve öğrencilerimizi tebrik ediyor, çalışmalarının devamını diliyoruz.